Staff meeting
A staff meeting a munkatársak bevonásával foglalkozik a szervezettel és annak működésével. A staff meeting a szervezet működésének része.
A téma a munkatársak munkája, együttműködése, egymással kapcsolatos érzéseik megbeszélése és a tapasztalatok megosztása.
A staff meeting feladatai:
- a szervezeti kultúra létrehozása és fenntartása
- megértési fórum, kérdések, visszajelzések a vezetők és a munkatársak között elősegíti a jobb megértést, mely a lojalitás növelését eredményezi
- karbantartási tér, ahol a rutinok, torzulások, félreértések korrigálhatók, a kiégés ellensúlyozható
- tanulási tér, a rendszeres találkozás abban segíti a munkatársakat, hogy jobban megismerjék és elfogadják egymás szemléletét
A staff meeting átcsaphat személyeskedésbe, hatalmi játszmákba, egyes tagok fontoskodásába, a tárgyhoz nem kapcsolódó hozzászólásokba. Ennek kivédésére érdemes külső moderátort felkérni a staff meeting levezetésére. Olyan szakképzett csoportvezetőt, aki csoportdinamikai ismeretekkel rendelkezik és ért a társas folyamatok kezeléséhez.