Staff meeting

A staff meeting a munkatársak bevonásával foglalkozik a szervezettel és annak működésével. A staff meeting a szervezet működésének része.

A téma a munkatársak munkája, együttműködése, egymással kapcsolatos érzéseik megbeszélése és a tapasztalatok megosztása.

A staff meeting feladatai:

  • a szervezeti kultúra létrehozása és fenntartása
  • megértési fórum, kérdések, visszajelzések a vezetők és a munkatársak között elősegíti a jobb megértést, mely a lojalitás növelését eredményezi
  • karbantartási tér, ahol a rutinok, torzulások, félreértések korrigálhatók, a kiégés ellensúlyozható
  • tanulási tér, a rendszeres találkozás abban segíti a munkatársakat, hogy jobban megismerjék és elfogadják egymás szemléletét

A staff meeting átcsaphat személyeskedésbe, hatalmi játszmákba, egyes tagok fontoskodásába, a tárgyhoz nem kapcsolódó hozzászólásokba. Ennek kivédésére érdemes külső moderátort felkérni a staff meeting levezetésére. Olyan szakképzett csoportvezetőt, aki csoportdinamikai ismeretekkel rendelkezik és ért a társas folyamatok kezeléséhez.


Iratkozzon fel hírlevelünkre

Aktuális képzések

Mediátor alapképzés
Időpont: egyeztetett időpontban

Haladó mediátor képzés

Időpont: egyeztetett időpontban

Továbbképzés mediátoroknak
Képzés 1.: egyeztetett időpontban
Képzés 2.: egyeztetett időpontban

Szupervízió
Időpont: egyeztetett időpontban

Szakmai cikkek

A párbeszéd művészete és a mediáció jövője
Papp Tímea, Lege Artis.

Miért fontos a megbeszélés?
Papp Tímea, Lege Artis.